torsdag, november 08, 2012

Endelig



...kan jeg løfte sløret for det projekt som har optaget stort set al min tid den sidste måned. Det er første gang jeg har arbejdet med animation, så er en lille smule stolt af resultatet, selvom der er mange ting jeg sagtens kan forbedre og arbejde videre med. Men her er resultatet så af en måned intensivt arbejde, som også bar frugter til eksamen som jeg afsluttede igår. Håber i kan lide den.


Nu nærmer julen sig (ikke fordi jeg overhovedet er nået dertil endnu), og det betyder at det snart er tid til årets julemarkeder. I år skal jeg deltage i to, for udover Designskolens traditionelle julemarked afholder FindersKeepers en juleedition som jeg har været så heldig at få lov at lave logoet til. Begge dele plejer at være super hyggeligt, så det er helt klart et besøg værd hvis man vil finde nogle unikke og lækre julegaver.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar