mandag, oktober 29, 2012

Livet foran en IMac


(sneakpeak)

3. gang er lykkens gang, så mange gange tog det mig lige at få skrevet mere end overskriften i dette indlæg. Der er stille, selvom jeg faktisk tilbringer 24/7 foran computeren, hvoraf omkring 95 % foregår i After Effects. Jeg arbejder (og har gjort) på højtryk med min første animation nogensinde, og det er lidt mere presset end ellers fordi jeg lige skal et smut til Berlin et par dage inden min eksamen i næste uge. Men men, det har faktisk højnet mit effektivitetsniveau en del, hvilket på en måde er rart, men samtidig kan føles lidt forhastet.

Min animation er bygget på et digt af den dygtige forfatter Christel Wiinblad som hedder 'Konges Have  d. 13. marts 2006'. Jeg har prøvet at visualisere digtet igennem min fortolkning, mens jeg samtidig prøver at holde mig til digtets indhold. Gå ind og læs digtet, som er så fint, indtil jeg afslører resultatet. Nu er det tilbage til Kongens Have.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar