torsdag, november 22, 2012

Novembernyt



I overmorgen er der julemarkedet, og jeg har næsten styr på det hele. Mangler at printe nogle småting, men ellers er jeg klar med både bøger, prints, postkort m.v. Overstående er et serigrafiprint som havde sin egen vilje da jeg trykkede, hvilket jeg egentlig synes blev ret fint. Jeg har også fået lavet nye visitkort, som jeg er blevet ret tilfreds med. 



Pyramid-boys in progress

Ellers er jeg igang med nogle forskellige projekter, hvoraf det største er mit forestående 10 ugersprojekt, hvor jeg denne gang vil beskæftige mig med grønlandske sagn og myter. Ender nok op med enten en lille bog med 3-4 historier i, eller 3-4 enkelte bøger med én historie i. Glæder mig meget til at komme igang, og have tid til at fordybe mig i det.

Håber vi ses i weekenden!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar