torsdag, december 09, 2010

Juleferie, næsten

1. semestereksamen er endelig overstået og bestået med et fint 10 tal. Er tilfreds, i og med at jeg har haft springfeber i snart 2 uger, hvilket også gjaldt det meste af projektet. Generelt har klassen klaret sig godt, har nærmest kun hørt om 10 og 12 taller. Sådan hold C! Nu har jeg praktisk talt juleferie, bortset fra at vi har nogle forelæsninger i næste uge jeg ikke har sat mig videre ind i. Men om jeg deltager i dem, ved jeg ikke helt.

Til trods for den glædelige eksamen har jeg som sagt haft springfeber i snart 2 uger, samt hævede lymfekirtler på min højre side af halsen. Imorgen får jeg svar på om jeg har fået kyssesyge, hvilket jeg stadig krydser fingre for at det IKKE er. Mest fordi jeg bare ikke kan overskue den sygdom, da man selv skal blive rask og det kan tage 100 år. Nå ja og så fordi den store skolejulefrokost er imorgen, og jeg virkelig gerne vil med OG drikke alkohol...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar