søndag, januar 02, 2011

2011

Endnu et år er gået, og 2010 må siges at have været et begivenhedsrigt år, men samtidig også et virkelig deprimerende år for mig. I marts måned fik jeg konstateret en kronisk lidelse i form af bindevævssygdommen 'Mixed Connective Tissue Disease', som er meget sjældent gigtsygdom. Dette medførte at jeg efter 13 år, 6-7 på eliteplan, måtte sige farvel til volleyball. Efter en kanon sommer med masser af beachvolley, havde min krop fået nok og kunne ikke mere. Det har været ekstremt hårdt at vinke farvel til noget som har fyldt ekstremt meget, hele ens liv. Men med en hverdag hvor selv de mindste fysiske aktiviteter og gøremål kan være svære, var det det rigtige at gøre for nu. Med forhåbningen om engang at vende tilbage til volley, ser jeg dog tilbage på et lyspunkt sidste år. Jeg kom ind på min drømmeuddannelse, hvilket var nogenlunde samtidig med at jeg stoppede med volleyball. Det var en dejlig distraktion i en svær tid, og jeg glæder mig til at fortsætte efter juleferien. I 2011 håber jeg på fremgang i især mit helbred, da jeg håber en ny behandling gør mig smertefri. Samtidig satser jeg på at året vil blive fyldt med rejser, oplevelser, venner & veninder, en fortsat kold vinter med en efterfølgende varm sommer og hvad sådan et år ellers vil indebære. Hos mig starter det med min fødselsdag om 29 dage og forhåbentlig en ny lejlighed. Herunder ses mine yndlingsgaver fra julen, som jeg fik af min bror og hans kæreste.





2 kommentarer:

  1. juhuh for dine opdateringer. dejligt med din ordaktivitet herinde. glædeligt 2011 - lettere forsinket dog. men hvorfor kan jeg ikke se dine billeder i dette indlæg herinde? æv, jeg vil se!

    SvarSlet