onsdag, december 01, 2010

December

Her kommer så mit første december indlæg. Fra nu af og et lille stykke i fremtiden, skriver og poster jeg fra et lille rækkehus et stykke uden for København, i stedet for den lejlighed på Nørrebro jeg har boet i de sidste 2 år. I søndags kom der to søde flyttemænd og rykkede hele mit habengut hjem til mine forældre, hvor jeg skal være indtil jeg (forhåbentlig) snart finder noget andet at bo i. Desværre synes jeg boligsøgning er ekstremt svært, fordi der simpelthen er så mange der leder efter et sted at bo.

December er kommet lidt pludseligt for mig, da flytningen og mit eksamensprojekt har taget det meste af min opmærksomhed. Men nu er den her, og sneen ligeså, og jeg må indrømme trods transportvanskeligheder og den bidende kulde, er det virkelig hyggeligt. Især nu hvor jeg er hjemme lidt. Jeg glæder mig til min eksamen i næste uge er ovre og jeg kan slappe af, få klaret alle julegaverne og bare hygge igennem. Hvad ønsker i jer i år? Jeg ønsker mig blandt andet de krøllede krus fra 'Droog', nogle virkelig fine kasser fra Fnubbu og et Iphonesleeve med Tim Burtons figurer på.



1 kommentar:

  1. Super fede glas! Det er så fedt fundet på!

    /Jeanett
    www.missjeanett.dk

    SvarSlet