lørdag, oktober 02, 2010

Rustur, fotokursus og lidt streger

Visuel idéudvikling, (forhåbentligt) nyt arbejde, en fantastisk og hyggelig rustur samt et endnu bedre fotokursus har fyldt min hverdag det sidste stykke tid. Kort og godt stod rusturen i 90ernes ånd, og vi var alle inddelt i 4 temagrupper; grunge, techno-rave, hiphop og boy/girl-band. Folk havde virkelig gjort noget ud af det, og ligeså havde rusvejlederne; det hele var virkelig fint tilrettelagt. Fine naturomgivelser, god mad hele dagen, masser af sjove konkurrencer og en helt utroligt flot dekoreret festsal om lørdagen. Stor ros til de frivillige. Billedet er af det mega seje dansegulv de havde lejet.
Igår sluttede de 3 uger med værksteder, og den sidste uge havde jeg fotokursus. Det er virkelig lækkert at de har et studie man frit kan benytte når man har haft kurset. Der var næsten frie tøjler, så længe man afleverede et selvtaget foto den sidste dag. Er rigtig glad for de 3 kurser jeg tog, og får helt sikkert brug for det senere. Mandag starter vi 2. omgang af projekter 'Krop & Form', hvor vi skal udvikle et design ud fra samme princip om kroppens ideal proportioner. Jeg har endnu ikke skænket det en tanke, men glæder mig til at komme igang.
Og så lige en streg udaf min uglemani.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar