torsdag, oktober 21, 2010

Blæk, projekt og sej cykel

Skolen har fyldt utroligt meget de sidste par uger, omend ikke al min tid. Igår afleverede vi så projektet, og havde en 'ala eksamen', som egentlig bare var en klassefremlæggelse. Det var spændende at se hvad folk havde lavet, og projektet var 2. del af 'Krop og Form'. Overstående er resultatet af mine mange brugte timer og dage, og jeg var ret tilfreds, og fik fin ros for min fremlæggelse. Kort fortalt havde jeg lavet nogle plakater udfra det vitruvianske proportionssystem, med formålet at prøve at gøre op med idealmennesket og generelle kropsidealer. Selvom skolen har være altoverskyggende, fik jeg tid til at få min længe ønskede babushkadukke, og så har mine forældre været så overdrevet dejlige og søde som de er, at give mig en ny cykel. Den skulle gerne være færdig på mandag, ih hvor jeg glæder mig.



3 kommentarer:

  1. Fantastiske plakater!
    Må jeg eventuelt låne dem til min blog?

    http://sophiesnation.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Ja selvfølgelig. Hvis du lige credittere mig for dem.:-)

    SvarSlet
  3. ^Skal jeg nok:)
    Sender dig lige en heads up, når det bliver aktuelt.

    SvarSlet