mandag, august 20, 2012

Lidt nyt



Jeg har færdiggjort endnu et linoleumstryk, samt en illustration. Linoleumstrykket er nummer to under emnet 'In our heads' (eller noget lignende, titlen er egentlig titlen på 'Hot Chips' nye album, men jeg syntes det passede meget godt til). Jeg regner med at trykke de to i et begrænset oplag til FindersKeepers her til september (15.-16.), og derefter sælge resterne.



Illustrationen er bare en skør idé jeg har haft i min skitsebog, og har altså derved ikke fået nogen titel endnu. Jeg har arbejdet med blæk, vandfarve, tuscher og blyant.















































En tegning jeg fandt i min skitsebog. (også her noget i nogens hovede)

Billedkvaliteten er lidt skidt, da jeg pendler lidt mellem to lejligheder, og har ikke mit kamera i nærheden p.t. Det vil der selvfølgelig blive gjort noget ved på et senere tidspunkt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar