lørdag, marts 31, 2012

Hej igen

Ja jeg er her stadig. Efter en lidt længerevarende pause uden så meget overskud og tid, har jeg fundet det frem igen. Tiden er gået med en del skole og arbejde, men mest af alt sommerfugle i maven og forårsfornemmelser. Jeg har netop taget hul på en længe ventet påskeferie som blandt andet byder på en tur til Madrid, og ellers afslapning og en smule arbejde. Ferien er tiltrængt efter et projekt jeg ikke var særligt motiveret til, hvilket er lidt kedeligt da jeg havde store forventninger samt en god potion ideer til det. Jeg kom dog ud på den anden side med en fin karakter, trods stort utilfredshed med min arbejdsproces og resultatet deraf, så følelsen er en blanding af lettelse og en smule ufortjenthed. Men sådan kan det gå, så må man bare gøre det bedre næste gang. Overstående er en af illustrationerne fra projektet, som jeg håber jeg kan få arbejdet lidt videre med så jeg kan opnå mit ønskede resultat.

Jeg tror også gerne jeg vil fornye hele siden her, det er ved at være på tide.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar