torsdag, februar 02, 2012

Eksamen, semesterstart, deadlines og 1 år mere på bagen

Jeg tager lige 5 minutter og puster ud. Indtil igår hvor jeg fik forlænget en deadline med 4 dage, har jeg haft lidt for travlt, endda næsten for travlt til at nyde min fødselsdag. Heldigvis var der en masse søde piger med til at gøre min dag og aften rigtig hyggelig, og med pizza, kage og vin kunne jeg ikke ønske mere. Endnu bedre er de fine fine gaver jeg har fået af dem; typo kop + plakat, notesbog fra All The Way To Paris og en Wallpaper guide til Madrid som jeg skal besøge i påsken. Søndag får jeg hele familien til boller og kage, hvor vi igen skal fejre mine nu 25 år på bagen. Tiden går sørme langsomt, og i ny og næ når jeg lige har en stille stund, overvejer jeg om jeg er der hvor jeg gerne vil være i mit liv. Om jeg er det, ved sku ikke, men jeg har det sku egentlig meget godt.

I skolen er vi startet på 4. semester, og dette kun 4 dage efter jeg afsluttede 3. semester med en eksamen. Jeg fik et 10 tal, skønt jeg ikke overhovedet ikke var tilfreds med mit projekt. Det bedste jeg fik med fra eksaminationen var ikke den fine karakter, men en masse konstruktiv kritik omkring min udvikling, hvilket var virkelig rart. Nu står den på illustrations i 10 uger hvor vi skal arbejde med meget med fortælling og historier, og i 2 uger skal vi beskæftige os med animation, hvilket er noget jeg glæder mig ekstremt meget til. Ellers har jeg gang i nogle forskellige projekter, og er på nuværende tidspunkt ved at lave prints til et tøjmærke, jeg kan fortælle om senere; hence overstående deadline.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar