søndag, januar 01, 2012

Så blev det 2012


Min indpakning
'Bøsserne' som jeg fik af min bror
Juletræ
Nytårstøj
Pynt i soveværelset

Jeg har haft en dejlig afslappende juleferie i familiens skød, men kunne også mærke København krible i fingrene efter en uges tid på mit gamle værelse. Udover lidt sygdom har den indeholdt ren råhygge ala film og snak til langt ud på natten, og en juleaften hvor de unge lukkede og slukkede i farmors crib. Gaverne har været fine og perfekte, og jeg glæder mig til at tage dem i brug. Nytår er altid noget jeg planlægger i sidste øjeblik, men jeg havde sjov aften i selskab med min nyeligt hjemvendte roomie og veninde, så det kunne ikke være bedre. Efter en længere ferie på langs er det nu tid til at starte på hverdagen igen, i et helt nyt år, og jeg lægger ud med et projekt om cirkusplakater. Jeg skal samtidig til at overveje om jeg skal tage et smut på udveksling til efteråret, lige nu trækker det helt vildt i mig. Ellers et par stemningsbilleder fra den sidste uges tid.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar