søndag, december 18, 2011

Still alive

Der er lidt stille herinde, grundet lidt (eller meget) travlhed, med aflevering af program til næste projekt og lidt af alt muligt andet. Har ikke fået købt en eneste julegave endnu, og regner med at gøre det lige i sidste øjeblik. Jeg glæder mig så meget til på tirsdag hvor jeg kan aflevere programmet, og så ellers lægge projektet lidt på hylden oven juleferien. Om aftenen er der den store årlige julefest på hele KADK, så det regner jeg med bliver en sjov måde at sige god jul til alle de andre på. Derefter håber jeg at julehyggen - og stemningen også får sit tag i mig. Jeg glæder mig ihvertfald til at hygge med familien. Nå ja, det som indlægget egentlig handler om, er denne fine tegnefilm af Julia Pott, og var grunden til at jeg har taget endnu et illustrationskursus til foråret.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar