mandag, december 10, 2012

Juleopdatering



Julen nærmer sig mere og mere, og endnu mere med det hvide vejr der lægger sig over landet i øjeblikket. Årets julemarkeder er overstået, og jeg synes begge to gik godt i forhold til hyggen og alle de dejlige mennesker der købte mine ting. Selv støttede jeg op om en åndsfælle og købte et mægtigt fint print af illustrator Louise Thrane Jensen, og en ring af mærket Sannasilver


 Nu er jeg godt igang med mit projekt, hvor jeg skal lave hhv. tre forskellige bogversioner af 3 forskellige grønlandske sagn. En billedbog, en illustreret bog og hvis jeg når det, en grafisk novelle. Jeg skal arbejde med tusch og linoleumstryk primært.


Lidt julehygge er det da også blevet til indtil videre.


Nyeste illustration; 'Pyramidboys'.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar