lørdag, september 22, 2012

News


Der har været lidt tryk på det seneste stykke tid, med skolestart, FindersKeepers og diverse. Af nyheder kan jeg fortælle at jeg er blevet tilknyttet en nyligt lanceret webside der hedder 'Findart. På Findart kan man finde forskellig kunst i form af maleri, fotografi, illustration, collage m.v. fra en masse dygtige mennesker. Artisterne er nøje udvalgt af et såkaldt kunstpanel, og siden vil løbende afholde udstillinger og ferniseringer. Jeg er meget beæret over at være med, og håber folk vil tjekke siden ud. 



Derudover er jeg blevet spurgt om jeg vil designe logoet til det næste FindersKeepers, hvilket bliver en sjov udfordring da jeg stort set aldrig arbejder med typografi. Ellers går tiden med animation i skolen og en masse personlige projekter.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar