fredag, juli 13, 2012

Sommerstart



De første uger af sommerferien er så småt gået, og de er dælme gået hurtigt. Jeg bruge min første uge som debutant på Roskilde, og ugen dernede føltes både som en hel sommerferie og en kort weekend. Det var en utrolig første oplevelse, og jeg sidder tilbage med en følelse af at have brugt en uge af min sommerferie på et godt formål; masser af god (og ny) musik, dejligt selskab, uendeligt mange nye indtryk, flere kilometer i benene, røde næser med fregner, erindringen om lyden af regn på teltet mens man hygger under dynen og overvejer om man skal bevæge sig udenfor, samt øl, flæskestegssandwich og pomfritter. Altså en hel uge af den gode slags, som jeg dog har brugt lige så langt tid på at komme mig over, i form af trætte lemmer og en skraldet hals.


Udover en sommerhustur til min farmors sommerhus på Fanø med nogle dejlige piger, efterfulgt af en dejlig mand, har jeg nogle kreative projekter jeg gerne vil have indfriet. Jeg har købt et 'starter-kit' til linoleumstryk som jeg glæder mig utroligt meget til at komme igang med, i og med at jeg aldrig har prøvet det før. Endvidere skal jeg sammen med to andre dygtige kunstnere være med til at udsmykke en væg i forbindelse med Metro byggeriet, og dét projekt de kalder for 'Byens Hegn'. Mere om dette senere. Derudover synes jeg i skal drible forbi den fine butik 'Polka' på Sankt Hans Gade, hvor mine ting er at finde, plus en masse andre fine ting.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar