torsdag, november 17, 2011

Julemarked på Danmarks Designskole

Der har vist været lidt stille på bloggen det sidste stykke tid, men jeg vil da benytte et indlæg til at reklamere lidt for det årlige forestående julemarked på min skole. Det vil sige Det Kongelige Danske Kunstakademis Skoler for Arkitektur, Design og Konservering (jeg vender mig virkelig aldrig til dét navn). Julemarkedet foregår i weekenden d. 26.-27. november fra hhv. 11-17 og 11-15, og byder på masser af unika design og kunst fra spirende designstuderende, samt hygge i form af æbleskiver og glögg, og ikke mindst god stemning. Så pil et par timer ud af din weekend og kig forbi Holmen, på Phillip De Langes Allé 10, 1435 KBH K, og kom endelig og besøg min stand. Husk kontanter og spendérbukserne. Læs mere om arrangementet her.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar