torsdag, november 03, 2011

Fobias & Fobine



Jeg fik sørme 12 for mit eksamensprojekt i Illustration & Billedkommunikation. Udover at det er mit først 12 tal nogensinde, er jeg ret glad for at det var i dette modul da jeg virkelig har fået øjnene op for illustration. Temaet var 'fobier', og jeg valgte at skrive en lille kort historie om to karakterer som har forelsket sig i hinanden, men som desværre samtidig har fobier for hinandens egenskaber. Den allerstørste udfordring var nok at skrive en god historie, når man overhovedet ikke er vant til det. Men der kom da en sød lille bog med tekst og illustrationer ud af det, som tilmed udløste en flot 12-tal. Jeg er glad og lettet over at have afsluttet endnu en eksamen.

2 kommentarer:

  1. Hej Josephine.
    Jeg vil gerne sende dig en mail, men kan ikke se din mail adresse nogen steder?
    De bedste hilsner
    Rikke Graff Juel

    SvarSlet
  2. Den har jeg da vist heller ikke fået skrevet nogle steder. :) phine@phines.dk kan du fange mig på :)

    SvarSlet