tirsdag, oktober 11, 2011

FindersKeepers - postquam

Designmarkedet FindersKeepers havde sin debut i weekenden, og efter min mening var det ikke sidste gang det blev holdt. Markedet var velbesøgt begge dage, og trods et indbrud natten til søndag, tror jeg det var en stor succes, omend en lille overflod af tøj (hvilket hurtigt gør at det minder om alle andre markeder). Dog var meget af tøjet upcoming designere, og derudover kunne man finde masser af stande med smykker, accesories, plakater, illustrationer og alt hvad ens unika-hjerte måtte begære. Fedt fedt fedt. Personligt fik jeg også solgt ret godt (bedst om søndagen, pga. mine nok lidt høje priser lørdag ;)), og jeg er utroligt glad for alle der besøgte min stand! Selv købte jeg den fineste fyrfadsstage fra Pi Bjørg Ceramics, samt en lille samling illustrationer af My Buemann. Billedet er lånt fra hendes hjemmeside.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar