torsdag, juli 14, 2011

5 dages lykke

Min bror havde godt nok fortalt bredt og vidt om det fantastiske sommerhus på Bornholm, som hans kærestes familie ejer. Men aldrig havde jeg troet at man efter en længere sti ned gennem marker og skov, ville komme til paradis. Det hyggeligste gule hus med terrasser til alle solens tidspunkter, og en 30 meter lang trappe ned til et indhak i de Bornholmske klipper som udgjorde en bade - og bådhavn. Ved først øjekast vidste jeg, at jeg i de næste 5 dage ville være lykkelig. 5 dage med afslapning, hygge, godt selskab og alt for meget (men lige tilpas) slik, øl, god mad og sommerdrinks.

2 kommentarer:

  1. Flot blog du har dig! :-)
    Den effekt du bruger på det nederste billede - er det lang lukketid?

    SvarSlet
  2. Tak!
    Det er egentlig en indstilling på mit kamera der hedder 'natportræt', men går stærkt udfra at det er den lange lukketid der gør det. Og så har jeg vist rykket kameraet lidt lige inden. :)

    SvarSlet