torsdag, september 02, 2010

Back to school

I mandags var det tilbage på skolenbænken, og jeg må indrømme der var lidt sommerfugle i maven inden da. Vi er 105 der er startet i år, fordelt på 4 klasser. Det er altid spændende at møde nye mennesker med samme interesser, og høre hvad folks baggrund og forventninger er. De første to uger skal vi lave et projekt i vores studiegrupper, og derefter starter vi allerede på 3 ugers valgfrie kurser. Jeg glæder mig enormt meget, selvom jeg ikke har fundet ud af hvilke jeg skal vælge. Helt sikkert er dog, at jeg skal have serigrafi, da jeg elsker prints og tryk, og helt sikkert kan bruge det senere hvis jeg vælger at gå mod visuel kommunikation. Jeg vil prøve at være lidt mere aktiv på bloggen, og i hvertfald få opdateret en masse fra mine skoleprojekter.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar