mandag, august 02, 2010

Storbritannien og en glædelig nyhed

Jeg har netop taget hul på min sidste ferieuge, inden jeg igen vender tilbage til arbejdet. I fredags kom jeg hjem fra 10 dages ferie i hhv. London og Edinburgh med min veninde. Det har været en super fed tur, og jeg må indrømme jeg var mest begejstret for Edinburgh, selvom London selvfølgelig også er en seværdig by. Dog alt for stresset og hektisk til min smag. Edinburgh kan derimod byde på en fantastisk natur og historiske bygninger over alt, og så er beboerne bare utroligt venlige. Jeg er også meget overrasket over maden, man siger jo som bekendt at det engelske køkken ikke er noget at komme efter, men vi fik noget virkelig lækker mad på de lokale pubs i Edinburgh. Alt i alt har det været en dejlig tur med godt vejr, god mad, øl, masser af km gået, shopping, musicals og andre touristede seværdigheder og godt selskab. Jeg har plukket et par billeder ud af det forholdsvist store album.
Nå ja og så kom jeg hjem til et brev om at jeg skal starte på Danmarks Designskole d. 30. august.;)

2 kommentarer:

  1. Tusind tillykke med Danmarks Designskole. Sejt/sejt/sejt

    SvarSlet
  2. Det er da lige så sejt som at komme ind på Journalisthøjskolen.;)

    SvarSlet